Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
58013 Україна м. Чернівці вул. Комарова 28В тел.: +38 (03722) 4-21-27
Консультативний пункт

Методична робота

Методична робота у нашому дошкільному закладі містить цілісну систему заходів, спрямованих на підвищення професійної майстерності педагогів, розвиток їх творчого потенціалу, а відтак – на досягнення позитивних результатів освітнього процесу.

Для цього методична служба:

  • оновлює інформаційну базу даних за розділами:
    • нормативно-правові та інструктивно-методичні документи;
    • інноваційні освітні технології;
    • парціальні та авторські програми;
    • перспективний педагогічний досвід;
  • стимулює творчу самореалізацію педагогічних працівників;
  • підвищує професійну майстерність молодих педагогів;
  • проводить науково-методичні заходи, спрямовані на реалізацію фахового та особистісного потенціалу педагогів;
  • сприяє впровадженню інноваційних педагогічних технологій;
  • вивчає, узагальнює і поширює перспективний педагогічний досвід;
  • прогнозує результати освітнього процесу.

Зміст освітньої роботи з дітьми в закладі відповідає основним вимогам Базового компоненту дошкільної освіти України, реалізується через Базову програму розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі», програму розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та парціальні програми:

  • «Англійська мова для дітей дошкільного віку», Т.М.Шкваріної;
  • „Адаптована програма по вивченню англійської мови з дітьми дошкільного віку” С.В. Гічко, Т.Г. Думітрюк, М.В. Квасецької;
  • „Реалізація естетичних завдань через малювання в дитячій установі художньо – естетичного напрямку” Т.М. Галитчук, Г.Т. Думитрюк, М.В. Квасецької;
  • „Крок за кроком” адаптована програма з основ комп’ютерної грамоти Ю.М. Васянович, М.В. Квасецької;
  • Адаптована програма для дошкільнят по сольфеджіо Т.Г. Вовк, М.В. Квасецької.

Педагоги ДНЗ ґрунтовно володіють технологіями Л. Шелестової, К. Білокур, О. Підлісної, Е. Бєлкіної, Г. Домана, Т. Науменко, М. Єфименка, О. Сапогової, М. Гайштута.

Вихователі намагаються використовувати методи:

  • експериментування і дослідів;
  • ознайомлення дітей із соціальними явищами;
  • формування досвіду творчої діяльності як на заняттях так і в повсякденному житті;
  • дитячого проектування.

Результатом цієї роботи став високий рівень інтелектуального розвитку дітей, про що свідчать результати контрольних зрізів, індивідуальні бесіди з дітьми, відгуки вчителів, батьків.

Особливу увагу в закладі приділено вивченню, узагальненню та пропаганді передового педагогічного досвіду роботи. На сьогоднішній день узагальнено 10 досвідів роботи (за останні 10 років). А саме:

  • «Організація роботи з екологічного виховання дошкільнят», Кузенко А.І., Тракало Л.П., 2002р.;
  • „Розвиток логіко-математичних вмінь у дітей дошкільного віку” Бурлаки Л.В., 2004р.;
  • „Активізація та збагачення мовлення дітей дошкільнят”, Лесанюк В.А., 2004р.
  • «Особистісно-орієнтоване спрямування та гуманістично- гармонійний підхід до розвитку та виховання дошкільнят», Ковальчук О.М., 2005р.;
  • „Театралізовані ігри, як засіб розвитку мовлення та творчих здібностей дошкільнят”, Білек О.В., 2007р.
  • «Розвиток діамонологічної компетенції у дітей дошкільного віку», Лесанюк В.А., 2008-2009р.;
  • „Збереження та зміцнення фізичного здоров’я, активізація рухової діяльності” Глібіцької М.Г., 2009р.;
  • „Розвиток співочих навичок та вмінь у дітей дошкільного віку” Вовк Т.Г., 2010р.;
  • «Формування мовленнєвої та соціокультурної компетенцій дошкільників засобами новітніх педагогічних технологій на заняттях англійської мови в дошкільних закладах», Гічко С.В., 2011р.;
  • «Розвиток інтелектуальних здібностей дітей 5-6 років засобами комп’ютерних технологій в умовах ДНЗ», Васянович Ю.М., 2011р.

Така робота методичного кабінету сприяє не лише зростанню рівня фахової майстерності педагогів, а й підвищенню ефективності освітнього процесу з дітьми.

 

Сторінка 6 з 6

Шлях: Головна Консультативний пункт