Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
58013 Україна м. Чернівці вул. Комарова 28В тел.: +38 (03722) 4-21-27
Консультативний пункт

Пропонуємо Вам рухливі ігри для формування правильної звуковимови, автоматизації.

 - Пропонуємо Вам рухливі ігри для формування правильної звуковимови, автоматизації.

Курчата та лисиця

Опис гри: Дитина (лисиця) сидить під кущем (стільцем). Усі інші діти - «курчата». Вони гуляють «полем», «клюють» зерна, а «лисиця» за кущем сховалась і на всі боки роздивлялась і до курчат підкрадалась. ЇЇ побачили курчата і вмить розбіглись. Лисиця вибігає і ловить курчат (можна включити музику дітям). Той кого вона спіймає, стає «лисицею» і повинен назвати назви тварин, у слові яких є звук « С» (собака, соболь,борсук, осел, свиня….

Сова

Опис гри: Обирається «сова». Інші діти – «пташки». «Сова» сидить на дереві (стільці). Під веселу музику діти – «пташки» бігають довкола неї, проговорюючи.:

Сова, сова, великі оченята,

На суку сидить, дуже міцно спить.

Вранці пташки заспівали

І сову вони злякали.

«Сова» починає ловити «пташок». Та «пташка», яку вона спіймала, стає «совою» і повинна назвати назви птахів, у слові яких є звук « С» (синиця, сорока, сова, соловей, снігур.

З повагою, Марія та Ярина Квасецькі.

 

Поради батькам.Сторінка логопедів Марії та Ярини Квасецьких

 -    Поради батькам.Сторінка логопедів Марії та Ярини Квасецьких

Шановні батьки! Пропонуємо Вашим дітям завдання на закріплення звуків С і С*.

Бажано проводити їх двічі на день по 10 -15 хвилин.

Інтелектуальні розминки

1. Що отримаємо, коли заплетемо волосся?

Маленький, дзвінкоголосий, заховався в кущ калини та співає пісню чарівну.Хто це?

Скільки було гномів у Білосніжки?

І Чернівці, і Київ, і Львів - це……….

2. Спробуй швидко відповісти, які тварини можуть це робити:

Рохкає -…., гавкає -….., плутає сліди -…….

3 Як зветься той лікар, що лікує зуби?

 
 

Порадник для батьків

ЯК ПРИЩЕПИТИ ДИТИНІ ІНТЕРЕС ДО МАТЕМАТИКИ?

Для багатьох людей із самого малечку немає нічого нуднішого цифр та прикладів, а пізніше задач і рівнянь. Зазвичай таких дітей називають гуманітаріями, що, по суті, означає «до математики нездатні». Але справа зовсім не у відсутності математичних здібностей, а скоріше в неправильному — нудному і формальному навчанні.

Як же прищепити дітям смак до цієї точної науки?

Доброю новиною для батьків, які не мають великих математичних досягнень, можна вважати те, що любов до математики залежить не стільки від спадковості, скільки від якості навчання й позитивного ставлення батьків до питання. Але для початку самому дорослому потрібно усвідомити, що ж вивчає ця наука, для чого вона потрібна.

МАТЕМАТИКА — ЦЕ НЕ ПРОСТИЙ ПЕРЕРАХУНОК І СУХІ ЦИФРИ, ЦЕ І УЯВЛЕННЯ ПРО ПРОСТІР І ЧАС, ВЕЛИЧИНУ І КІЛЬКІСТЬ. НАПРИКЛАД, ЯКЩО РОЗГЛЯНУТИ ЛИСТ ДЕРЕВА АБО КРИЛА МЕТЕЛИКА, В НИХ МОЖНА ПОБАЧИТИ МАТЕМАТИЧНІ ПРОПОРЦІЇ, СИМЕТРІЮ. КРІМ ТОГО, МАТЕМАТИКА ДОЗВОЛЯЄ СИСТЕМАТИЗУВАТИ ПРЕДМЕТИ, БАЧИТИ ЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ В ПРИРОДІ ТА В ЖИТТІ.

Підготувала Гошовська Л.С., вихователь-методист

 
 

Шановні батьки!

 - Шановні батьки! - Шановні батьки!

Ваша дитина вперше йде в садочок? У вас виникло багато питань? Я знаю де можна отримати відповідь на них. Це навчально-методичний посібник «Адаптаційно-розвивальна технологія соціалізації дитини в умовах дошкільного навчального закладу» автор Я.А.Квасецька

Квасецька М.В., директор ДНЗ №33 ЦРД "Оселя талановитих"

 
 

Поради, які Вам і Вашому малюку допоможуть увійти до чарівного світу музичного мистецтва.

Поради які Вам і Вашому малюку допоможуть увійти до чарівного світу музичного мистецтва - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»Поради які Вам і Вашому малюку допоможуть увійти до чарівного світу музичного мистецтва - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»

1. Будь-який музичний твір необхідно слухати не відволікаючись ні на що інше.

2. На перших порах не слід слухати великі твори, так як можна потерпіти невдачу. Тому краще вибрати для прослуховування невеликі твори.

3. Прислухаючись до звуків, намагайтесь розрізняти динамічні відтінки музичної мови.

4. Слухати вокальну музику легше, текст завжди підкаже про що хотів повідомити композитор, якими думками хотів поділитися.

5. Намагайтесь зробити прослуховування музичних творів регулярним заняттям, виділіть для нього спеціальний час.

6. Дуже корисно слухати одні й ті ж твори у виконанні різних солістів та колективів, дивитись спектаклі з різним складом виконавців.

Підготувала музичний керівник Нікітіна О.П.

 
 

Сторінка 3 з 6

Шлях: Головна Консультативний пункт