Шановні батьки, у роботі з дитиною важливо врахувати її індивідуальні особливості. Правильно починати з легких завдань, поступово ускладнювати. Успіх у виконанні таких завдань сформує у дитини упевненість, підвищить мотивацію до навчання. Наприклад, назви слова із звуком «С», а потім назви імена дівчаток, у слові яких є звук «С», а потім імена хлопчиків і т.д.
З повагою, Марія та Ярина Квасецькі.
Курчата та лисиця
Опис гри: Дитина (лисиця) сидить під кущем (стільцем). Усі інші діти - «курчата». Вони гуляють «полем», «клюють» зерна, а «лисиця» за кущем сховалась і на всі боки роздивлялась і до курчат підкрадалась. ЇЇ побачили курчата і вмить розбіглись. Лисиця вибігає і ловить курчат (можна включити музику дітям). Той кого вона спіймає, стає «лисицею» і повинен назвати назви тварин, у слові яких є звук « С» (собака, соболь,борсук, осел, свиня….
Сова
Опис гри: Обирається «сова». Інші діти – «пташки». «Сова» сидить на дереві (стільці). Під веселу музику діти – «пташки» бігають довкола неї, проговорюючи.:
Сова, сова, великі оченята,
На суку сидить, дуже міцно спить.
Вранці пташки заспівали
І сову вони злякали.
«Сова» починає ловити «пташок». Та «пташка», яку вона спіймала, стає «совою» і повинна назвати назви птахів, у слові яких є звук « С» (синиця, сорока, сова, соловей, снігур.
З повагою, Марія та Ярина Квасецькі.
Шановні батьки! Пропонуємо Вашим дітям завдання на закріплення звуків С і С*.
Бажано проводити їх двічі на день по 10 -15 хвилин.
Інтелектуальні розминки
1. Що отримаємо, коли заплетемо волосся?
Маленький, дзвінкоголосий, заховався в кущ калини та співає пісню чарівну.Хто це?
Скільки було гномів у Білосніжки?
І Чернівці, і Київ, і Львів - це……….
2. Спробуй швидко відповісти, які тварини можуть це робити:
Рохкає -…., гавкає -….., плутає сліди -…….
3 Як зветься той лікар, що лікує зуби?
ЯК ПРИЩЕПИТИ ДИТИНІ ІНТЕРЕС ДО МАТЕМАТИКИ?
Для багатьох людей із самого малечку немає нічого нуднішого цифр та прикладів, а пізніше задач і рівнянь. Зазвичай таких дітей називають гуманітаріями, що, по суті, означає «до математики нездатні». Але справа зовсім не у відсутності математичних здібностей, а скоріше в неправильному — нудному і формальному навчанні.
Як же прищепити дітям смак до цієї точної науки?
Доброю новиною для батьків, які не мають великих математичних досягнень, можна вважати те, що любов до математики залежить не стільки від спадковості, скільки від якості навчання й позитивного ставлення батьків до питання. Але для початку самому дорослому потрібно усвідомити, що ж вивчає ця наука, для чого вона потрібна.
МАТЕМАТИКА — ЦЕ НЕ ПРОСТИЙ ПЕРЕРАХУНОК І СУХІ ЦИФРИ, ЦЕ І УЯВЛЕННЯ ПРО ПРОСТІР І ЧАС, ВЕЛИЧИНУ І КІЛЬКІСТЬ. НАПРИКЛАД, ЯКЩО РОЗГЛЯНУТИ ЛИСТ ДЕРЕВА АБО КРИЛА МЕТЕЛИКА, В НИХ МОЖНА ПОБАЧИТИ МАТЕМАТИЧНІ ПРОПОРЦІЇ, СИМЕТРІЮ. КРІМ ТОГО, МАТЕМАТИКА ДОЗВОЛЯЄ СИСТЕМАТИЗУВАТИ ПРЕДМЕТИ, БАЧИТИ ЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ В ПРИРОДІ ТА В ЖИТТІ.
Підготувала Гошовська Л.С., вихователь-методист
Ваша дитина вперше йде в садочок? У вас виникло багато питань? Я знаю де можна отримати відповідь на них. Це навчально-методичний посібник «Адаптаційно-розвивальна технологія соціалізації дитини в умовах дошкільного навчального закладу» автор Я.А.Квасецька
Квасецька М.В., директор ДНЗ №33 ЦРД "Оселя талановитих"
Сторінка 3 з 6