Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
58013 Україна м. Чернівці вул. Комарова 28В тел.: +38 (03722) 4-21-27
Консультативний пункт

Порадник для батьків

ЯК ПРИЩЕПИТИ ДИТИНІ ІНТЕРЕС ДО МАТЕМАТИКИ?

Для багатьох людей із самого малечку немає нічого нуднішого цифр та прикладів, а пізніше задач і рівнянь. Зазвичай таких дітей називають гуманітаріями, що, по суті, означає «до математики нездатні». Але справа зовсім не у відсутності математичних здібностей, а скоріше в неправильному — нудному і формальному навчанні.

Як же прищепити дітям смак до цієї точної науки?

Доброю новиною для батьків, які не мають великих математичних досягнень, можна вважати те, що любов до математики залежить не стільки від спадковості, скільки від якості навчання й позитивного ставлення батьків до питання. Але для початку самому дорослому потрібно усвідомити, що ж вивчає ця наука, для чого вона потрібна.

МАТЕМАТИКА — ЦЕ НЕ ПРОСТИЙ ПЕРЕРАХУНОК І СУХІ ЦИФРИ, ЦЕ І УЯВЛЕННЯ ПРО ПРОСТІР І ЧАС, ВЕЛИЧИНУ І КІЛЬКІСТЬ. НАПРИКЛАД, ЯКЩО РОЗГЛЯНУТИ ЛИСТ ДЕРЕВА АБО КРИЛА МЕТЕЛИКА, В НИХ МОЖНА ПОБАЧИТИ МАТЕМАТИЧНІ ПРОПОРЦІЇ, СИМЕТРІЮ. КРІМ ТОГО, МАТЕМАТИКА ДОЗВОЛЯЄ СИСТЕМАТИЗУВАТИ ПРЕДМЕТИ, БАЧИТИ ЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ В ПРИРОДІ ТА В ЖИТТІ.

Підготувала Гошовська Л.С., вихователь-методист

 

Шановні батьки!

 - Шановні батьки! - Шановні батьки!

Ваша дитина вперше йде в садочок? У вас виникло багато питань? Я знаю де можна отримати відповідь на них. Це навчально-методичний посібник «Адаптаційно-розвивальна технологія соціалізації дитини в умовах дошкільного навчального закладу» автор Я.А.Квасецька

Квасецька М.В., директор ДНЗ №33 ЦРД "Оселя талановитих"

 
 

Поради, які Вам і Вашому малюку допоможуть увійти до чарівного світу музичного мистецтва.

Поради які Вам і Вашому малюку допоможуть увійти до чарівного світу музичного мистецтва - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»Поради які Вам і Вашому малюку допоможуть увійти до чарівного світу музичного мистецтва - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»

1. Будь-який музичний твір необхідно слухати не відволікаючись ні на що інше.

2. На перших порах не слід слухати великі твори, так як можна потерпіти невдачу. Тому краще вибрати для прослуховування невеликі твори.

3. Прислухаючись до звуків, намагайтесь розрізняти динамічні відтінки музичної мови.

4. Слухати вокальну музику легше, текст завжди підкаже про що хотів повідомити композитор, якими думками хотів поділитися.

5. Намагайтесь зробити прослуховування музичних творів регулярним заняттям, виділіть для нього спеціальний час.

6. Дуже корисно слухати одні й ті ж твори у виконанні різних солістів та колективів, дивитись спектаклі з різним складом виконавців.

Підготувала музичний керівник Нікітіна О.П.

 
 

Спільна діяльність вчителя-логопеда, вихователя та батьків під час корекції мовлення

Спільна діяльність вчителя-логопеда,  вихователя та батьків під час корекції мовлення - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»Спільна діяльність вчителя-логопеда,  вихователя та батьків під час корекції мовлення - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»

 

Мета
Логопед виправляє мовленнєві порушення: готує артикуляційне положення дефектних звуків, робить постановку звуків, автоматизує Вихователь під керівництвом логопеда бере активну участь в корекційній роботі: автоматизує поставленні звуки в словах, словосполученнях, реченнях Батьки за рекомендацією логопеда, граючись з дитиною вдома, закріплюють здобуті навички під час логопедичних занять
Підготовчий етап
Логопед в залежності від характеру порушення звука напрацьовує та тренує рухи органів артикуляційного апарату, які були неправильні, або взагалі відсутніми Вихователь за завданням логопеда в ігровій формі закріплює у дітей рухи та положення органів артикуляційного апарату « казка про веселого язичка» Батьки продовжують роботу фахівців вдома по розвитку артикуляційної моторики
Етап появи звуку
Логопед ставить звуки, відпрацювавши артикуляційний уклад потрібного звуку, при цьому використовує спеціальні прийоми та відпрацьовані на попередньому етапі рухи органів артикуляційного апарату Вихователь автоматизує вимовляння поставленого логопедом звука, фіксуючи увагу дитини на його звучанні та артикуляції, використовуючи малюнки-символи та звуконаслідування Батьки допомагають дітям контролювати вимову поставлених звуків
Етап засвоєння звуку( правильне вимовляння звуку в реченні)
Логопед автоматизує поставлені звуки, первино диференціює на слух і у вимові, послідовно вводить його в мовлення (в склад, слово, речення, скоромовки, потішки, вірші, оповідання, в самостійне мовлення) Вихователь по завданню логопеда з окремими дітьми автоматизує поставлений логопедом звук, проводить диференціацію з подібними по звучанню фонемами на слух і у вимові, використовуючи мовленнєвий матеріал, рекомендований логопедом. Батьки виступають активними учасниками корекційного процесу, допомагаючи своїй дитині усунути недоліки усного мовлення

Матеріал підготувала вчитель-логопед Мала Л.В.

 
 

Правила ефективної взаємодії батьків та вихователів

Правила ефективної взаємодії батьків та вихователів - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»Правила ефективної взаємодії батьків та вихователів - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»

 

ДЛЯ БАТЬКІВ

Збираючи вранці дитину до садочка, нагадай­те ж, що ви її любите i чекатимете вечора, аби дізнатися, як минув її день, та розповісти про свій.

У дитячому садку обов’язково привітайтеся з вихователем i скажіть йому кілька слів про стан та настрій дитини. Не залишайте сина чи доньку біля воріт закладу, заведіть його (її) до групи.

Забираючи малого з дитсадка, запитайте: «Що цікавого було сьогодні в садочку?», «Про що нове ти дізнався?» — замість традиційного: «Що ти їв?». Розповідаючи, дитина активізує процеси пам’яті та повторює (а отже, й закріплює) опанований за день матеріал.

У присутності дитини поцікавтеся у вихователя, чим ваш малюк порадував його сьогодні. Це стимулюватиме малого не просто до слухняності, а й до прояву ініціативи та відповідальності.

Наприкінці тижня запитайте у вихователя, які цікаві заходи заплановано на наступний тиждень i чи не знадобиться йому ваша допомога. Так ви зможете підготувати дитину (щось прочитати, вивчити напам’ять) i заздалегідь спланувати власний час.

Укладаючи малюка в ліжко, обов’язково проведіть з ним перед сном 15 хвилин, обговорюючи події дня, що минув. Дайте синові чи доньці можливість розповісти про себе, залиште час i для розповіді про власні справи. Висловіть своє ставлення до вчинків дитини, вживаючи

займенник «я», а не «ти». Наприклад, замість «Ти — молодець» скажіть: «Я пишаюся тобою» («Я задоволена», «Мені приємно», «Я була впевнена...» тощо). А коли вам щось не сподобалося, слова «Ти вчинив погано» замініть на «Я засмучена» («Мені неприємно», «Я думаю, це можна було зробити інакше», «Я сподіваюся...» тощо).

ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

Ознайомте батьків з особливостями програми, за якою працює дошкільний заклад.

Щодня розповідайте про досягнення дитини, повідомляйте, до чого вона схильна i які її здібності варто розвивати.

Щоп’ятниці повідомляйте татам i ма­мам план освітньої роботи з дітьми на тиждень та пропонуйте взяти участь в окремих заходах.

Один раз на квартал проводьте батьківські збори. У першій їх частині повідомте про досягнення дітей (у навчальній, художньо-творчій, ігровій діяльності), а другу присвятіть обговоренню та розв’язанню актуальних проблем групи.

Один раз на квартал організовуйте неформальні зустрічі з батьками своїх вихованців — пікніки в теплу пору року, чаювання з пиріжками у холодну. До цих зустрічей готуйте з дітьми невеличкі вистави або конкурси, до участі в яких запросіть i батьків.

Використовуйте Інтернет для спілкування з батьками у будні. Повідомлення мають бути лаконічними й супроводжуватися фотографіями чи хвилинним відео. Більшість батьків мають смартфони, тож повідомлення зможуть переглянути миттєво.

Всіляко стимулюйте батьківську активність (подяки, грамоти від дошкільного закладу, «медалі», що вручатимуться на днях батька й матері, під час інших свят тощо).

Поради підготувала вихователь-методист Гошовська Л.С.

 
 

Сторінка 1 з 3

Шлях: Головна Консультативний пункт