Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
58013 Україна м. Чернівці вул. Комарова 28В тел.: +38 (0372) 58-12-49

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу

 

План заходів,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу

№33 «Оселя талановитих»

на 2022/2023 навчальний рік

№ з/п

Тема заходу

Учасники заходу

Термін

проведення

Відповідальний

1.Методична робота

1.1

Інтерактивний семінар «Інтелектуальні карти, як важлива складова формування природничої та мовленнєвої компетентності дошкілька»

Педагоги

Жовтень

Вихователь-методист

1.2

Консультація «Організація робота команди супроводу дитини з ООП»

Батьки, педагоги

Згідно плану

Вихователь-методист

1.3

Консультація «Опановуємо емоції в грі»

Педагоги

Грудень

Практичний психолог

1.4

Консультація «Як полегшити адаптацію дитини до умов дошкільного закладу»

Батьки

Березень

Практичний психолог

1.5

Використання інтерактивних технологій на заняттях з природознавства для розвитку комунікативної компетенції

Педагоги

Грудень

Директор

1.6

Конкурси, виставки

Батьки, діти, педагоги

Протягом року

Вихователь-методист, керівник гуртка зображувальної діяльності

1.7

Музичні свята і розваги

Діти

Протягом року

Вихователі,

музкерівники

2. Заняття, тренінги

2.1

«Як вести себе з дитиною, яка проявляє упертість. Правила ефективної взаємодії батьків та вихователів»

Педагоги

Вересень

Практичний психолог

2.2

Розвага "День доброти"

Педагоги

Листопад

Практичний психолог

2.3

Методичні посиденьки «Самопізнання. Я і дитина»

Педагоги

Квітень

Практичний психолог

2.4

Проведення розвиткових занять з дітьми «Місток дружби»

Діти

Протягом року

Практичний психолог

 

 

 

 

 

План заходів,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в дошкільному навчальному закладі

№33 Центр розвитку дитини

«Оселя талановитих»

на 2021/2022 навчальний рік

№ з/п

Тема заходу

Учасники заходу

Термін

проведення

Відповідальний

1.Методична робота

1.1

Інтерактивний семінар

«Ігрова діяльність, як важливий етап соціальної компетентності дошкільника»

Педагоги

лютий 2022

Вихователь-методист

1.2

Консультація «Організація робота команди супроводу дитини з ООП»

Батьки, педагоги

Згідно плану

Вихователь-методист

1.3

Консультація «Опановуємо емоції в грі»

Педагоги

лютий 2022

Практичний психолог

1.4

Консультація «Як полегшити адаптацію дитини до умов дошкільного закладу»

Батьки

Березень

Практичний психолог

1.5

Педагогічна рада №3 Ігрова діяльність  як важливий етап соціальної компетентності дошкільника

Педагоги

березень 2022

Директор

1.6

Конкурси, виставки

Батьки, діти, педагоги

Протягом року

Вихователь-методист, керівник гуртка зображувальної діяльності

1.7

Музичні свята і розваги

Діти

Протягом року

Вихователі,

музкерівники

2.Тренінгові заняття

 

2.1

«Як вести себе з дитиною, яка проявляє упертість. Правила ефективної взаємодії батьків та вихователів»

Педагоги

Вересень

Практичний психолог

2.2

Тренінг з педагогами «Позитивно мислимо - ефективно працюємо"

Педагоги

1р. на квартал

Практичний психолог

2.3

Методичні посиденьки «Самопізнання. Я і дитина»

Педагоги

Квітень

Практичний психолог

2.4

Проведення розвиткових занять з дітьми «Місток дружби»

Діти

Протягом року

Соціальний педагог

 

 

Алгоритм дій у разі виявлення ознак чи фактів, що можуть вказувати на вчинення домашнього насильства щодо дитини


Домашнє насильство – діяння (дії або бездіяльність) фізичного, сексуального, психологічного або економічного насильства, що вчиняються в сім’ї чи в межах місця проживання або між родичами, або між колишнім чи теперішнім подружжям, або між іншими особами, які спільно проживають (проживали) однією сім’єю, але не перебувають (не перебували) у родинних відносинах чи у шлюбі між собою, незалежно від того, чи проживає (проживала) особа, яка вчиняла домашнє насильство, у тому самому місці, що й постраждала особа, а також погрози вчинення таких діянь.

Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»

Особа

Покрокові дії

Нормативно-правові акти:

– Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»

– Закон України «Про освіту»

 

– Постанова Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі»

– Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.10.2018 № 1047 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників з іншими органами та службами»

 

– Лист Міністерства освіти і науки України від 30.10.2018 № 1/9-656 «Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей»

Керівник закладу освіти

Забезпечує реалізацію в закладі освіти заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству шляхом:·       проведення з учасниками освітнього процесу виховної роботи з протидії та запобігання насильству;

·        здійснення з учасниками освітнього процесу інформаційно-просвітницьких заходів з питань запобігання та протидії насильству, у тому числі стосовно дітей та за участю дітей;

·        організацію роботи практичного психолога, соціального педагога з постраждалими дітьми;

·        визначення уповноваженого спеціаліста з числа працівників закладу для проведення невідкладних заходів реагування в разі виявлення фактів насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи, інших осіб.

Уповноважена особа, що здійснює невідкладні заходи реагування в разі виявлення фактів насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи/інших осіб

·       Інформує керівника закладу про ситуацію насильства або загрозу його вчинення.·       Протягом доби за допомогою телефонного зв’язку, електронної пошти інформує уповноважений підрозділ органу Національної поліції та службу у справах дітей (у випадку, коли постраждалою особою та/або кривдником є дитина).

·       Забезпечує організацію надання медичної допомоги (у разі потреби).

·       Фіксує необхідну інформацію в журналі реєстрації фактів виявлення (звернення) про вчинення домашнього насильства.

·       Повідомляє працівників психологічної служби закладу освіти.

·       У разі виникнення підозри щодо домашнього насильства або реальної загрози його вчинення, зустрічається з дитиною, стосовно якої є інформація, намагається розговорити, встановити контакт, довірливі стосунки, надає емоційну підтримку.

·       Якщо в процесі розмови дитина підтверджує факт насильства щодо неї, з’ясовує терміни подій, які відбулися з дитиною, та можливості отримати їх опис.

Практичний психолог/ соціальний педагог

·        При отриманні інформації/повідомлення та/або у ситуації особистого виявлення факту домашнього насильства або загрози його вчинення передає інформацію для подальшого реагування керівнику закладу або уповноваженій особі.·        Забезпечує організацію надання медичної допомоги (у разі потреби).

·        Може провести первинне опитування дитини.

·        Не залишає дитину наодинці.

·        Забезпечує психологічний супровід та соціально-педагогічний патронаж в системі освіти з дітьми та їх батьками; проведення з батьками та іншими учасниками освітнього процесу роз’яснювальної та виховної роботи із запобігання, протидії негативним наслідкам домашнього насильства.

·        Бере участь (у разі необхідності) в оцінці рівня безпеки, у проведенні оцінки потреб дитини та в роботі мультидисциплінарної команди виконавчого комітету міста/району/ОТГ з надання соціальних послуг дитині з родиною (за погодженням з керівником закладу).

Вихователь

·        При отриманні інформації/повідомлення та/або у ситуації особистого виявлення факту домашнього насильства або загрози його вчинення передає інформацію для подальшого реагування керівнику закладу або уповноваженій особі.·        Забезпечує організацію надання медичної допомоги (у разі потреби).

·        Може провести первинне опитування дитини.

·        Не залишає дитину наодинці.

·        Може поспілкуватись з постраждалою дитиною, дотримуючись алгоритму ведення діалогу з дитиною, яка потрапила в ситуацію насильства або загрозу його вчинення.

·        Забезпечує організацію роботи в системі освіти з дітьми та їх батьками; проведення з батьками та іншими учасниками освітнього процесу роз’яснювальної та виховної роботи із запобігання, протидії негативним наслідкам домашнього насильства.

Вузькі спеціалісти

·        При  отриманні інформації/повідомлення та/або у ситуації особистого виявлення випадку домашнього насильства або загрози його вчинення передає інформацію для подальшого реагування керівнику закладу або уповноваженій особі.·        Забезпечує організацію надання медичної допомоги (у разі потреби).

·        Не залишає дитину наодинці.

·        Може поспілкуватись з постраждалою дитиною, дотримуючись алгоритму ведення діалогу з дитиною, яка потрапила в ситуацію насильства або загрозу його вчинення.

Медичний персонал закладу освіти

·        При отриманні інформації/повідомлення та/або у ситуації особистого виявлення випадку домашнього насильства або загрози його вчинення передає інформацію для подальшого реагування керівнику закладу або уповноваженій особі;

·        Надає невідкладну медичну допомогу (за необхідності).

·        Може провести первинне опитування дитини.

·        Не залишає дитину наодинці.

 

Обслуговуючий персонал закладу освіти

·        При отриманні інформації/повідомлення та/або у ситуації особистого виявлення випадку домашнього насильства або загрози його вчинення передає інформацію для подальшого реагування керівнику закладу або уповноваженій особі.·        Забезпечує організацію надання медичної допомоги (у разі потреби).

·         Не залишає дитину наодинці.

Дитина постраждала

·        Звертається  до керівника закладу або уповноваженої особи, або працівника закладу освіти, якому довіряє.·        Або/та звертається для подальшого реагування до будь-якого суб’єкта, що здійснює заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству (наприклад,  до органів Національної поліції, служби у справах дітей, суду, органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, центрів з надання безкоштовної вторинної правової допомоги, загальних чи спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб).

Батьки постраждалої дитини

·        Забезпечують  надання дитині екстреної медичної допомоги (у разі потреби).·        Звертаються  для подальшого реагування до керівника закладу або уповноваженої особи, або працівника закладу освіти, якому довіряє.

·        Або/та звертаються для подальшого реагування до будь-якого суб’єкта, що здійснює заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству (наприклад,  до  органів Національної поліції, служби у справах дітей, суду, органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, загальних чи спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб тощо).

Інші особи, яким стало відомо про випадок домашнього насильства

·        Звертаються для подальшого реагування до керівника закладу або уповноваженої особи, або працівника закладу освіти.·        Забезпечують організацію надання медичної допомоги (у разі потреби).

·        Не залишають дитину наодинці.

·        Передають інформацію суб’єктам, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству (наприклад,   органам Національної поліції, службі у справах дітей, суду, органів державної влади чи органів місцевого самоврядування тощо).

 

 

Fitness journal

Шлях: Головна Про заклад План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу