Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
58013 Україна м. Чернівці вул. Комарова 28В тел.: +38 (03722) 4-21-27

Спільна діяльність вчителя-логопеда, вихователя та батьків під час корекції мовлення

Спільна діяльність вчителя-логопеда,  вихователя та батьків під час корекції мовлення - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»Спільна діяльність вчителя-логопеда,  вихователя та батьків під час корекції мовлення - ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих»

 

Мета
Логопед виправляє мовленнєві порушення: готує артикуляційне положення дефектних звуків, робить постановку звуків, автоматизує Вихователь під керівництвом логопеда бере активну участь в корекційній роботі: автоматизує поставленні звуки в словах, словосполученнях, реченнях Батьки за рекомендацією логопеда, граючись з дитиною вдома, закріплюють здобуті навички під час логопедичних занять
Підготовчий етап
Логопед в залежності від характеру порушення звука напрацьовує та тренує рухи органів артикуляційного апарату, які були неправильні, або взагалі відсутніми Вихователь за завданням логопеда в ігровій формі закріплює у дітей рухи та положення органів артикуляційного апарату « казка про веселого язичка» Батьки продовжують роботу фахівців вдома по розвитку артикуляційної моторики
Етап появи звуку
Логопед ставить звуки, відпрацювавши артикуляційний уклад потрібного звуку, при цьому використовує спеціальні прийоми та відпрацьовані на попередньому етапі рухи органів артикуляційного апарату Вихователь автоматизує вимовляння поставленого логопедом звука, фіксуючи увагу дитини на його звучанні та артикуляції, використовуючи малюнки-символи та звуконаслідування Батьки допомагають дітям контролювати вимову поставлених звуків
Етап засвоєння звуку( правильне вимовляння звуку в реченні)
Логопед автоматизує поставлені звуки, первино диференціює на слух і у вимові, послідовно вводить його в мовлення (в склад, слово, речення, скоромовки, потішки, вірші, оповідання, в самостійне мовлення) Вихователь по завданню логопеда з окремими дітьми автоматизує поставлений логопедом звук, проводить диференціацію з подібними по звучанню фонемами на слух і у вимові, використовуючи мовленнєвий матеріал, рекомендований логопедом. Батьки виступають активними учасниками корекційного процесу, допомагаючи своїй дитині усунути недоліки усного мовлення

Матеріал підготувала вчитель-логопед Мала Л.В.

Fitness journal

Шлях: Головна Консультативний пункт Спільна діяльність вчителя-логопеда, вихователя та батьків під час корекції мовлення